یکشنبه 1ام مهر 1403

تبعیض و رانت؛ مشکل رانندگان کامیون

زرآبادی با تأکید بر اینکه مشکل اصلی کامیون داران رانت، فساد و تبعیض است، گفت: اگر وعده های داده شده به کامیون داران در همه زمینه ها تحقق یابد مطمئناً اعتراضات آنها به پایان می رسد. – “،  به نقل از وزارت راه و شهرسازی، سیده حمیده زرآبادی، نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی […]

506 Views


زرآبادی با تأکید بر اینکه مشکل اصلی کامیون داران رانت، فساد و تبعیض است، گفت: اگر وعده های داده شده به کامیون داران در همه زمینه ها تحقق یابد مطمئناً اعتراضات آنها به پایان می رسد.

– “،  به نقل از وزارت راه و شهرسازی، سیده حمیده زرآبادی، نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در جلسات متعددی که با کامیون داران صورت گرفته است مشکل اصلی آن ها رانت، فساد و تبعیض است گفت: متأسفانه به مشکلات” آنها به نحوی که شایسته بود اهمیت داده نشده و تابه حال برخی از مسئولان به وعده های داده شده در دور قبل اعتراضات توجه نکرده اند.

وی با تشریح مشکل افزایش قیمت لاستیک موردنیاز کامیون داران در بازار تصریح کرد: در این مورد مصوبه ای اجرایی شد که جدید نیست، تصریح کرد: یک سری ساختار هایی وجود دارد که به نظر می آید برای این مسئله نیاز به قانون گذاری وجود نداشته باشد و باید وزارتخانه ها نیاز را تشخیص داده و بر اساس آن کالا را تأمین کنند.

کلید واژه ها: کامیون – مشکل – مجلس شورای اسلامی – اعتراضات – افزایش قیمت – وزارت – وزارت راه – وعده – فساد – مسئولان – لاستیک – افزایش – اسلامی – ساختار – تشخیص – قانون – شورای – بازار – اهمیت – قزوین – قیمت – صورت – جدید – مردم – هایی – مجلس

لینک منبع

قالب وردپرس