پنج شنبه 6ام اردیبهشت 1403

بیمه آسیا، رازی و حکمت صبا مشمول معاملات مشکوک امروز شدند

به گزارش اخباربانک، در جریان معاملات دومین روز کاری این هفته، بازار سهام متعادل و مثبت آغاز به کار کرد و در نهایت نماگر بازار با رشد 32 هزار و 429 واحدی ، کانال یک میلیون و 500 هزارتایی را دوباره پس گرفت و به معاملات روزانه پایان داد. به این ترتیب، بیش از 15.9 […]

348 Views


به گزارش اخباربانک، در جریان معاملات دومین روز کاری این هفته، بازار سهام متعادل و مثبت آغاز به کار کرد و در نهایت نماگر بازار با رشد 32 هزار و 429 واحدی ، کانال یک میلیون و 500 هزارتایی را دوباره پس گرفت و به معاملات روزانه پایان داد.

به این ترتیب، بیش از 15.9 و 7 هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات به ایران خودرو و بانک تجارت با داد و ستد بیش از 2.5 و 1.3 میلیارد سهم و بانک پارسیان، بانک صادرات به همراه بانک ملت با تقاضای 737، 532 و 425 میلیون سهمی تعلق گرفت.

در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد 29 تا هفت برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این فهرست، شرکت پتروشیمی داراب حاضر در تابلو زرد بازار پایه فرابورس با افت 1.6 درصدی قیمت سهام ، شاهد داد و ستد 207.9 میلیون سهمی شد.

در ادامه هم شرکت های بیمه حکمت صبا، سیمان مجد خواف، پتروشیمی فسا، پتروشیمی جهرم، فولاد افزا سپاهان، ساروج بوشهر، لوازم خانگی پارس، صنعتی دریایی ایران، کشتیرانی آریا، رهشاد سپاهان، سرمایه‌گذاری مسکن، لوله و تجهیزات سدید ( سهم ورشکسته حاضر در تابلو قرمز بازار پایه)، بیمه آسیا و بیمه رازی مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.

سه پتروشیمی، توالی حضور سهم ورشکسته، سه شرکت از صنعت بیمه به همراه 8 شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.



 

لینک منبع

قالب وردپرس