یکشنبه 1ام مهر 1403

بهترین مراکز خرید کیش را بشناسید

به گزارش خبرگزاری مهر، اگر در نظر دارید سفری پر از هیجان و نشاط را تجربه کنید و در مرکز خریدی به بزرگی یک جزیره قدم بردارید، حتماً سری به کیش بزنید. چرا که این جزیره زیبا که از دیرباز مورد توجه تجار و گردشگران بوده است، هنوز هم مقصدی برای خرید و سرگرمی به […]

593 Views


به گزارش خبرگزاری مهر، اگر در نظر دارید سفری پر از هیجان و نشاط را تجربه کنید و در مرکز خریدی به بزرگی یک جزیره قدم بردارید، حتماً سری به کیش بزنید. چرا که این جزیره زیبا که از دیرباز مورد توجه تجار و گردشگران بوده است، هنوز هم مقصدی برای خرید و سرگرمی به شمار می رود. البته نباید از ذکر این نکته غافل شویم که امروزه اجناسی که در اغلب مراکز تجاری کیش به فروش می رسند در سایر شهرهای ایران نیز پیدا می شوند و شاید حتی از کیفیت، اصالت و ارزانی دیروز نیز برخوردار نباشند. با این وجود بسیاری از خریداران بلیط هواپیما کیش همچنان ترجیح می دهند که در سفر به این جزیره زیبا، سری به مراکز تجاری آن بزنند و وسایل مورد نیاز و دلخواه خود را در سفر بخرند.

در ادامه به معرفی شش مورد از بهترین مراکز خرید این جزیره می پردازیم تا بتوانید با آگاهی کامل، اجناس مورد نظر خود را بیابید و بدون اتلاف وقت در این مراکز، خرید کنید. برای آشنایی بیشتر با سایر مراکز تجاری کیش می توانید مقاله ای دیگر از قاصدک 24 را با عنوان ” بهترین مراکز خرید کیش را بشناسید ” در این وبسایت بخوانید.

مرکز تجاری کیش

به جرات می توان گفت که مرکز خرید تجاری کیش یکی از پر طرفدارترین مراکز خرید در این جزیره زیبا است. به گونه ای که طراحی چشمگیر، نور پردازی فوق العاده و وسعت این مرکز در کنار اجناس متنوعی که در آن به فروش می رسند همواره نظر مسافران را به خود جلب می کند. این مرکز در سال ۱۳۷۹ در نوار سیاحتی این جزیره در قسمت شرقی کیش به صورت 4 طبقه بنا شد و تا امروز همچنان از جمله بزرگترین مراکز خرید کیش به شمار می رود.

این مرکز دارای 479 غرفه است که در زمینه های مختلفی همچون پوشاک، کیف و کفش، ساعت، عینک، لوازم بهداشتی و آرایشی، لوازم خانگی و صوتی و تصویری، مواد غذایی، موبایل و تجهیزات رایانه ای و… فعالیت می کنند. مرکز تجاری کیش همچنین مجهز به چندین کافی شاپ، فست فود و یک رستوران گردان است.

مرکز خرید سارینا

سارینا یکی دیگر از مراکز خرید کیش است که به جهت موقعیتی که در این جزیره دارد از محبوبیت بسیاری برخوردار است. این مرکز خرید در نزدیکی و مجاورت مراکز خرید پردیس 1 و 2 و مرکز تجاری کیش قرار گرفته و فاصله بسیار کمی با هتل های ارم و داریوش دارد. سارینا در قسمت شرقی جزیره، در بلوار خیام بنا شده و در ساختمانی ۱۰ طبقه قرار دارد که دو طبقه آن تجاری و مابقی آن پارکینگ و اداری است. این مرکز چشم اندازی زیبا رو به دریا دارد و بهترین مجتمع برای خرید پوشاک ایرانی و خارجی و همچنین لوازم خانگی می باشد.

بازار مرجان

بازار مرجان کیش که در شرق جزیره، روبروی پارکی به همین نام بنا شده است، یکی دیگر از مراکز خرید محبوب کیش به شمار می رود. این بازار دارای 200 غرفه تجاری، 120 واحد مسکونی و یک ساحل است و معماری شیک و جذابی دارد. بازار مرجان از ساعت 6 صبح تا 11 شب فعال است و هر چند که بازاری تمام عیار بوده و همه نوع جنسی در آن یافت می شود اما بهترین مرکز برای خرید لباس نوازدی و بچگانه به شمار می رود. این بازار مجهز به 2 رستوران است که شب ها نیز دایر بوده و آکواریوم بزرگی در آن قرار گرفته است که بیش از 800 گونه از آبزیان را در خود جای داده است. برای آشنایی با دیگر مجتمع های تجاری این جزیره زیبا با قاصدک 24 در ادامه مطلب ” بهترین مراکز خرید کیش را بشناسید – (قسمت دوم) ” همراه باشید.

مرکز خرید پاندا

اگر هتل گلدیس کیش را برای اقامت انتخاب کرده اید یا در نزدیکی میدان هرمز ساکن هستید حتماً سری به مرکز خرید پاندا بزنید. این مرکز که در بلوار میرمهنا کیش قرار دارد یکی دیگر از مراکز خرید شناخته شده کیش است که می توانید در آن اقلام مختلفی همچون پوشاک، محصولات آرایشی و بهداشتی، کالاهای تزئینی و زیورآلات، ابزارآلات، لوازم منزل، ظروف آشپزخانه و لوازم التحریر را خریداری کرده و محصولاتی از کشورهای مختلف ایتالیا، ترکیه، هند، تایلند و چین را بیابید.

مرکز خرید پانیذ

یکی از مزایای خرید در بازار پانیذ، نزدیکی آن به دیگر مراکز خرید کیش است. این بازار در خیابان فردوسی و در نزدیکی بازار زیتون، مرکز تجاری کیش، بازار پردیس 1 و2 و همچنین هتل 3 ستاره پارسیان قرار دارد که این ویژگی موجب می شود بتوانید در تمامی این مراکز در مدتی کوتاه گشت و گذار کرده و بهترین جنس را با قیمتی مناسب خریداری نمایید. پانیذ به نسبت از جمله بازارهای ارزان قیمت جزیره کیش است که 208 غرفه تجاری دارد و اقلام مختلفی همچون پوشاک، طلا و جواهر، عینک، ساعت، مواد غذایی، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، وسایل صوتی و تصویری، اسباببازی، تلفن همراه و لوازم آرایشی و بهداشتی در آن به فروش می رسد. در نهایت گفتنی است این بازار هر روز از ساعت 10 صبح تا 1 بعد از ظهر و از 4 بعد از ظهر تا 10 شب فعال است و مجهز به امکانات رفاهی متنوعی از جمله رستوران، فست فود و کافی نت نیز می باشد.

مرکز خرید رویال مال کیش

رویال مال از جمله جدیدترین و مدرن ترین مراکز خرید کیش است که جای مناسبی برای خرید برند بازان به شمار می رود. پس اگر اهل خرید و استفاده مارک های معروف هستید حتماً سری به این فروشگاه بزنید. رویال مال در خیابان رودکی کیش، نبش هتل پانیذ بنا شده است و دارای 5 طبقه، 131 غرفه تجاری و یک رستوران در پشت بام است.

در پایان یادآور می شویم که مراکز ذکر شده تنها بخشی از مراکز خرید کیش هستند که می توانند اقلام مختلفی را برای خرید در اختیارتان قرار دهند. این مراکز تقریباً کاملترین مجتمع های تجاری به شمار می روند که کالاهایی با کیفیت و با قیمت مناسب را برای خرید در دسترس مشتریان خود قرار می دهند. با این وجود بهتر است به هیچ عنوان در خرید کردن عجله نکنید و برای پیدا کردن جنس مورد نظر خود با قیمت مناسب تر، چند بازار را زیر پا بگذارید تا بتوانید خرید مقرون به صرفه تری را تجربه کنید.

برای فراهم ساختن مقدمات سفر خود به کیش و دیگر مقاصد داخلی و خارجی می توانید از سامانه جامع خرید انلاین بلیط سفر قاصدک ۲۴ استفاده نمایید. این سامانه مجموعه ای از ارزان ترین بلیط های سفر اعم از بلیط قطار، اتوبوس و هواپیما را در اختیارتان قرار می دهد و شما را در رزرو هتل دلخواهتان یاری می نماید. در نهایت گفتنی است برای خرید آسان تر بلیط اتوبوس، هواپیما و قطار نیز می توانید با دانلود اپلیکیشن خرید بلیط سفر قاصدک 24 از کافه بازار، نوع متفاوتی از سفر کردن را تجربه نمایید.

برگرفته شده از:
https://bit.ly/37s8oAm
https://ghasedak24.com/train-ticket

لینک منبع

قالب وردپرس