دوشنبه 5ام آذر 1403

برگزاری اولین کارگاه بانکداری سرمایه گذاری در بانک ملی

فرزین می گوید بانک ملی نیاز به پوست اندازی در فرهنگ سازمانی دارد کد خبر: ۲۹۲۰۸۷ در اردیبهشت 31, 1401 0 مدیرعامل بانک ملی در اولین کارگاه سرمایه گذاری که در این بانک برگزار شد عنوان کرد: این بانک نیاز به تغییر فرهنگ سازمانی و پوست اندازی دارد و کارکنان این بانک باید به دانش […]

137 Views


فرزین می گوید بانک ملی نیاز به پوست اندازی در فرهنگ سازمانی دارد

مدیرعامل بانک ملی در اولین کارگاه سرمایه گذاری که در این بانک برگزار شد عنوان کرد: این بانک نیاز به تغییر فرهنگ سازمانی و پوست اندازی دارد و کارکنان این بانک باید به دانش روز بانکداری جهانی مجهز شوند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، محمد رضا فرزین در اولین کارگاه بانکداری سرمایه گذاری برگزار شد، تاکید کرد: استراتژی جدید بانک بر پنج محور بانکداری های شرکتی، سرمایه گذاری، تجاری، خرد و دولتی استوار است. بنابراین ضرورت دارد برای اجرایی شدن این استراتژی و ارائه خدمات بهتر به مشتریان، رویه ها، تخصص ها و دانش های متفاوتی برای هر یک از این نوع بانکداری ها، برنامه ریزی شود.

وی افزود: بر اساس این استراتژی در بانک ملی ایران دیگر یک محصول با یک رویه تولید نمی شود، بلکه محصول های مختلف با رویه های متفاوتی تولید می شوند. به طور مثال محصول و رویه ای که در بانکداری شرکتی تولید می شود با بانکداری خرد و سرمایه گذاری متفاوت خواهد بود. اگر این کار انجام نشود بانک ملی ایران از بازار عقب می ماند.

فرزین اظهار کرد: هدف استراتژی جدید این است که با روش متفاوت و روزآمدی بانکداری کنیم و بتوانیم در یک فضای رقابتی، سهم خود را از بازار حفظ کنیم. این بانک از توانمندی های بسیار خوبی برخوردار است و با تغییر روش بانکداری، ظرفیت های آن شکوفا می شود.

فرزین

مدیر عامل بانک ملی ایران با تاکید بر تدوین تقویم آموزشی مخصوص مدیران و کارشناسان بانک، گفت: این دوره های آموزشی باید علاوه بر مختصر بودن، قابل سنجش باشند. بخشی از این دوره ها نیز باید در قالب کارگاه آموزشی برگزار شوند و در آن ارائه خدمات به شرکت های دانش بنیان یا بانکداری سرمایه گذاری برای کارشناسان برگزار شود.

محمد رضا فرزین با اشاره به ضرورت شکل گیری گفت و گو میان مدیران و کارشناسان، گفت: باید طی نشست هایی مدیران و کارشناسان با کنار نهادن رده های شغلی و دعوت از نسل های با تجربه تر و نسل های جوان، یک گفت و گوی دانش محور را شکل دهند. با ضبط و مستند سازی این دوره ها، رگه های دانش جدیدی از بانکداری به دست خواهد آمد و تحرکی در دانش بانکداری کارکنان به وجود خواهد آمد.

وی افزود: این دوره های گفت و گو محور، باید برای مدیران و کارشناسان شهرهای دیگر نیز فراهم شود تا به طور مستمر به انتقال دانش و تجربه بپردازند.

مدیر عامل بانک ملی ایران در پایان تاکید کرد: افراد صاحب نظری در شعب خارج از کشور بانک وجود دارند که می توانند در انتقال دانش روز بانکداری به مدیران و کارشناسان بسیار مفید باشند. همچنین می توان از افراد صاحب نظر بانکداری جهانی، دعوت به عمل آورد تا از این طریق راه بر انتقال دانش جدید به بانک، هموار شود.

منبع: روابط عمومی بانک ملی

لینک کوتاهلینک کپی شد!

لینک منبع

قالب وردپرس