شنبه 31ام شهریور 1403

افزایش ارزش سهام پتروشیمی خراسان طی سال آینده

مدیرعامل شرکت پتروشیمی خراسان گفت: با توجه به میزان فروش محصولات شرکت پیش بینی می شود طی سال آینده ارزش سهام این مجتمع به طور معقولی افزایش یابد. – به گزارش سایت قطره و به نقل ازایکنا” از خراسان شمالی، حسن شفیعی، مدیر مجتمع خراسان در نشست با اصحاب رسانه و روابط عمومی دستگاه های […]

514 Views


مدیرعامل شرکت پتروشیمی خراسان گفت: با توجه به میزان فروش محصولات شرکت پیش بینی می شود طی سال آینده ارزش سهام این مجتمع به طور معقولی افزایش یابد.

– به گزارش سایت قطره و به نقل ازایکنا” از خراسان شمالی، حسن شفیعی، مدیر مجتمع خراسان در نشست با اصحاب رسانه و روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان اظهار کرد: با توجه به میزان فروش محصولات این شرکت، پیش بینی می شود طی سال آینده میزان ارزش سود این مجتمع رشد معقولی داشته باشد در این راستا از همه مردم می خواهیم سهام این مجتمع را خریداری کنند که به طور حتم از این سرمایه گذاری در مجمع سال آینده سهام داران اظهار رضایت خواهند کرد.

وی با تاکید بر توانمندسازی کارکنان، گفت: در این مجتمع عناوینی به عنوان کارگر، کارمند و رییس نیست، بلکه هر آنچه است فقط سرمایه انسانی بوده که توانسته ایم با تعامل سازنده وضعیت مناسب مجتمع را حفظ کرده و در راستای ارتقاء آن تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه 95درصد کارکنان این شرکت بومی منطقه هستند، خاطرنشان کرد: در این مجتمع یک هزار و 288 نفر اشتغال به کار دارند.

شفیعی با اشاره به اینکه شرکت پتروشیمی خراسان سال 75 به بهره برداری رسید، یادآورشد: سال گذشته مجتمع پتروشیمی در سطح کشور رتبه اول در تولید به نسبت ظرفیت را بدست آورده است.

وی با ذکر اینکه طی پنج سال گذشته پتروشیمی خراسان بیش از 700 میلیاردتومان در حوزه حقوق، مالیات، مسئولیت اجتماعی، باربری و بیمه هزینه کرده است، گفت: این مجتمع طی پنج سال گذشته 285 میلیون دلار و 185 هزار میلیارد ریال تولید داشته است.

شفیعی با اشاره به تولید 10 هزار و 400 تن کریستال، 315 هزارتن اوره و 185 هزار تن آمونیاک در نیمه نخست سال جاری، خاطرنشان کرد: این شرکت نیمه اول امسال بیش از 46 میلیون دلار محصول تولید کرده است.

وی با بیان اینکه متاسفانه برخی بدون اطلاعات کافی و مدرک پتروشیمی ها را متهم به دزدی می کنند، افزود: همه فعالیت ها اعم از تولید، صادرات و درآمد مجتمع در بورس و گمرک ثبت شده و میزان درآمد هم از طریق سامانه گمرک به بانک ها اعلام می شود و بانک مرکزی نسبت به موجودی اطلاعات کامل را داشته و باید شرکت در یک بازه زمانی دوماهه نسبت به ارائه آن در سامانه نیما اقدام کند.

وی با اشاره به جنگ اقتصادی که به کشور تحمیل شده است، خاطرنشان کرد: باید در این شرایط از تهمت به یکدیگر خودداری کنیم تا اوضاع آشفته نشود و در عین حال اگر کسی هم خطا کند باید مجازات شود.

کلید واژه ها: پتروشیمی – خراسان – تولید – شرکت پتروشیمی – میزان – آینده – سهام – پیش بینی – شفیعی – اطلاعات – میلیارد – کارکنان – افزایش – سرمایه – سرمایه گذاری – روابط عمومی – درآمد – بانک مرکزی – دلار – کشور – بانک – فروش – گمرک – مدیرعامل – بینی – مدیر – اقتصادی – مجازات – صادرات – اشتغال

لینک منبع

قالب وردپرس