به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، در روزهای اخیر، شیوع ویروس کرونا نگرانیهای زیادی را در مورد سفارش غذای بیرونبر ایجاد کرده است. اسنپ فود جهت حل این نگرانیها چه راهکاری ایجاد کرده است؟
در حال حاضر، یکی از بهترین راهحلها جهت ماندن در خانه و دورری از محیطهای شلوغ سفارش مواد اولیه غذایی و مایحتاج موردنیاز از سوپرمارکتها است. شما میتوانید آنلاین از سوپرمارکتهای اسنپفود سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن، کمتر از سی دقیقه، سفارش خود را در منزل تحویل بگیرید.
با شیوع ویروس کرونا، سوالات بسیاری در ذهن همه ایجاد شده است. آیا سفارشهای آنلاین که به دست مشتری میرسد، مطمئن هستند؟ آیا پیکها سالم هستند؟ چگونه میتوان مطمئن شد کسانی که وظیفه تحویل سفارشها، حال از هر نوعی، را بر عهده دارند، مسائل بهداشتی را رعایت کرده اند؟
اسنپ فود به دنبال مشکلات پیش آمده، با بررسی نمونههای جهانی و راهکارهایی که شرکتهای مشابه در سراسر جهان به کار گرفتهاند و با در نظر گرفتن امکانات موجود، راهکارهای جدیدی را تعریف کرده است.
یکی از این راهکارها در زمینه تحویل سفارشها، ارتقای استانداردهای بهداشتی پیکهای اکسپرس اسنپ فود است. چهار استاندارد جدید به پروتکل بهداشتی پیکها اکسپرس اضافه شده است تا ضمن حفظ بهداشت و سلامتی پیک، تحویل بهداشتی سفارش نیز تضمین شود.
این راهکارها در حال حاضر در تهران اجرا شدهاند و از شنبه، ۱۰ اسفند در اصفهان و مشهد نیز عملی خواهند شد.
استفاده از دستکشهای یک بار مصرف
از آغاز این هفته، تمامی پیکهای اکسپرس در تهران در محلهای مشخص شده جمع شدند و دستکش یکبار مصرف دریافت کردند. تمامی پیکها موظف هستند که از دستکشهای یکبار مصرف استفاده کنند و سفارش را به مشتری تحویل دهند.
استفاده از ماسک
اسنپ فود برای تمامی پیکهای اکسپرس تهران ماسک خریداری کرده و در اختیار آنها گذاشته است. تمامی پیکها موظف هستند تا از این ماسکها استفاده کنند.
ضدعفونی باکس پیک و لباس آنها
درون و بیرون باکس تمامی پیکها به همراه لباس آنها هر روز با محلول ۷۵ درصد الکل ضدعفونی میشود.
نظارت بر عملیسازی تمامی استانداردهای بهداشتی
سرپرستان اکسپرس در هر منطقه بر عملیسازی این استانداردها نظارت میکنند. آنها هر روز دستکشها، ماسک و ضدعفونی باکس پیکها را بررسی میکنند و در صورتی که یکی از این موارد رعایت نشده باشد، از فعالیت پیک جلوگیری به عمل میآید.
هم چنین لازم به ذکر است که جهت حفظ سلامت پیک و در نتیجه حفظ سلامت مشتریها، از شنبه ۳ اسفند، از تحویل سفارشها داخل بیمارستانها، کلینیکها و مراکز درمانی خودداری شده است و پیکهای اکسپرس اسنپ فود، سفارشها را به نگهبانی یا اطلاعات تحویل میدهند.
گرچه نظارت بر پیکهای اکسپرس صورت میگیرد، اما اگر پیکی را مشاهده کردید که این موارد را رعایت نکرده است، لطفاً با شماره ۰۲۱-۹۶۶۱۲ تماس بگیرید تا از فعالیت پیک جلوگیری به عمل آید.
اسنپ فود با تمام توان در تلاش است تا ضمن ارتقا استانداردهای بهداشتی پیکهای اکسپرس، فرایند ارسال سفارش با رعایت تمامی نکات بهداشتی انجام شود.
به زودی در مورد نحوه نظارت بر غذای رستورانها نیز اطلاع رسانی صورت خواهد گرفت.