شنبه 8ام اردیبهشت 1403

اروپا و آمریکا برای جلوگیری ازپیشرفت های ایران تقسیم کار کرده‌اند

عباس گودرزی در گفتگو با خبرنگار مهر با انتقاد از طولانی شدن زمان اجرای تعهدات اروپا در قبال ایران پس از خروج آمریکا از برجام، اظهار داشت: قطعاً اروپایی ها هیچ اقدامی برای ما انجام نخواهند داد بلکه آنان تنها مأموریتشان را که با آمریکا برای آن نقشه کشیده اند، دنبال می کنند. وی ادامه […]

490 Views



عباس گودرزی در گفتگو با خبرنگار مهر با انتقاد از طولانی شدن زمان اجرای تعهدات اروپا در قبال ایران پس از خروج آمریکا از برجام، اظهار داشت: قطعاً اروپایی ها هیچ اقدامی برای ما انجام نخواهند داد بلکه آنان تنها مأموریتشان را که با آمریکا برای آن نقشه کشیده اند، دنبال می کنند.

وی ادامه داد: بین آمریکا و اروپا تقسیم کاری صورت گرفته است مبنی بر اینکه برجام از سوی آمریکا نقض شود تا از این طریق آمریکا جلوی کنش های منطقه ای ایران را بگیرد و وظیفه اروپایی ها نیز در این زمینه آن است که همچنان در برجام بمانند و از این طریق مانع پیشرفت هسته ای ایران شوند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تأکید کرد: اروپا و آمریکا به دنبال آن هستند که عناصر اقتدار و قوت ما را بگیرند و برای این مسئله به صورت مشترک برنامه ریزی کرده و به تدریج و گام به گام برنامه های خود را دنبال می کنند.

گودرزی خاطرنشان کرد: از جمله مولفه های قدرت ما در حوزه هایی چون هسته ای، کنش های منطقه ای و در توان موشکی است که اروپا و امریکا به دنبال آن هستند که این عناصر را از ما بگیرند و برای ایران چالش ایجاد کنند.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر دشمنان انقلاب به دنبال آن هستند که عناصر قدرت و مولفه های اقتدار ایران را به موضوعاتی چالش برانگیز در نظام جلوه دهند و از این طریق بین مردم و حاکمیت اختلاف ایجاد کنند، اما قطعاً در این زمینه راه به جایی نخواهند برد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی افزود: همانطور که هیچ امیدی به آمریکا و تعهداتش نبود، به اروپا نیز نباید دل ببندیم و صرفاً بین آنان تقسیم کاری صورت گرفته است و ایران باید در کنار مذاکراتی که با این کشورها انجام می دهد، مسیر پیشرفتش را در همه زمینه ها به صورت جدی دنبال کند.

لینک منبع

قالب وردپرس