به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گروه صنعتی ایران خودرو، سیدرضا حسینی با بیان این مطلب گفت: با توجه به ادامه سیلابها و بحران در استانهای خوزستان و لرستان، تا بازگشت به شرایط عادی، ارائه این خدمات ادامه خواهد داشت.
وی تصریح کرد: حوزه خدمات پس از فروش ایرانخودرو با توجه به وقوع سیل در برخی استانهای کشور و با دستور و تاکید مدیرعامل گروه صنعتی ایرانخودرو از ساعات اولیه و با تمام توان در منطقه حاضر شدند و ضمن عمل به وظیفه خود در مواقع بحرانی، در کمترین زمان ممکن در خصوص خدمترسانی در محل یا انتقال خودروها به تعمیرگاههای مجاز اقدام کردند.
حسینی با اشاره به دستاوردهای جشنواره خدمات نوروزی، یادآور شد: در جشنواره خدمات نوروزی سال ۹۸ که از ۲۶ اسفند تا ۱۷ فروردینماه اجرا شد در مجموع بیش از ۱۵۴ هزار خدمت در سامانه خدماتی این شرکت ثبت شد که از این تعداد ۸۳ هزار مورد مراجعه به نمایندگی و ۷۱ هزار درخواست به صورت امدادی بوده است.
وی افزود: با توجه به استفاده از خودروهای امداد پلاس در ناوگان امدادی و ایجاد امکان تعمیرات پیشرفته در محل، از میان درخواستهای امداد، بیش از ۷۵ درصد موارد در محل رفع ایراد و حدود ۲۵ درصد به تعمیرگاهها حمل شدند.
حسینی با بیان اینکه مراجعه به نمایندگیها و تعمیرگاهها در ایام نوروز نسبت به سال گذشته کاهش یافته است، اظهار داشت: افزایش حضور مشتریان در نمایندگیهای مجاز به منظور دریافت خدمات استاندارد پیش از آغاز سفر، مراجعه به تعمیرگاهها در تعطیلات امسال نسبت به سال گذشته کاهش داشته و در مجموع تعداد خدمات گارانتی و وارانتی به ۸۳ هزار دستگاه خودرو در ایام تعطیلات رسیده است.
مدیرعامل ایساکو تاکید کرد: مدت زمان تعمیرات خودرو در تعمیرگاهها، به ۱.۷ روز کاهش یافته و رکورد جدیدی در این زمینه ثبت شده، که از مهمترین علل آن تأمین سبد قطعات مورد نیاز طرح جشنواره امداد نوروزی از چند ماه قبل از آغاز و سراسری شدن سیستم جامع کسب و کار نمایندگیها، بوده است.
حسینی از کاهش ۳.۹ درصدی زمان انتظار برای دریافت خدمات امدادی، نسبت به مدت مشابه یاد کرد و گفت: به دلیل بهینهسازی استانداردهای به کار گرفته شده در بحث استقرار اکیپها، این زمان در ۱۷ فروردینماه به ۲۳.۸ دقیقه رسیده است.
مدیرعامل ایساکو با اشاره به اجرای مسئولیتهای اجتماعی حوزه خدمات پس از فروش ایرانخودرو گفت: در این ایام بیش از چهارهزار مورد خدمت امدادی به محصولات غیر ایرانخودرویی ارائه شد که این میزان، نسبت به سال گذشته ۵۱ درصد افزایش داشته است.
وی همچنین به مجموعه سفرهای تیم مدیریتی ایساکو که در ایام نوروز از ۲۳ شهر کشور و ۳۴ نمایندگی در این شهرها صورت گرفت، اشاره کرد و افزود: این سفرها به شهرهای چابهار، تهران، کرج، قزوین، ابهر، زنجان، گرگان، گنبد، شیراز، اهواز، شوش، شوشتر، اندیمشک، دزفول، کرمان، رفسنجان، مهریز، یزد و برخی شهرستانهای استان گیلان، لرستان و … به منظور پایش و تسهیل در ارائه خدمات به مشتریان و نظارت بر نحوه عملکرد اکیپهای امدادی در جادهها صورت گرفت.