شنبه 31ام شهریور 1403

ارائه ایساکوکارت اعتباری ۳۰ میلیون تومانی برای رانندگان تاکسی

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، در حاشیه مراسم امضای تفاهم‌نامه سازمان تاکسیرانی با شرکت ایساکو اسماعیل بیگی با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بخش زیادی از تاکسی‌های ایران تولید شرکت ایران خودرو هستند که در گام اول سعی کردیم از خدمات ایساکو برای تامین قطعات این تاکسی‌ها استفاده کنیم. وی با بیان این‌که […]

230 Views


به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، در حاشیه مراسم امضای تفاهم‌نامه سازمان تاکسیرانی با شرکت ایساکو اسماعیل بیگی با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بخش زیادی از تاکسی‌های ایران تولید شرکت ایران خودرو هستند که در گام اول سعی کردیم از خدمات ایساکو برای تامین قطعات این تاکسی‌ها استفاده کنیم.

وی با بیان این‌که در تلاش بودیم که رانندگان با قیمت مناسب و کیفیت تضمین‌ شده به صورت اقساط خدمات دریافت کنند، اظهار کرد: در فاز اول ۵۰۰۰ تاکسیران مشمول دریافت ایساکو کارت می‌شوند و بعد از آن مابقی تاکسیران‌ها نیز به این لیست اضافه می‌شوند و امروز ما لیست اولیه ۵۰۰۰ تاکسیران را به ایساکو تحویل دادیم.

وی در مورد نحوه استفاده از ایساکو کارت گفت: این کارت توسط چند منبع مالی بیرون از سازمان تاکسیرانی و ایساکو شارژ شده‌اند و یک نوع وام و کارت اعتباری است که فعلا ۳۰ میلیون تومان شارژ شده است که افراد می‌توانند از این کارت به صورت قسطی خرید کنند.

همچنین مفید، مدیرعامل سازمان ایساکو با بیان این‌که با توجه به شرایط سخت اخیر ناشی از کرونا شرکت ایساکو تصمیم گرفت که به پاس قدردانی، خدمات ایساکوکارتش را به رانندگان تاکسی نیز تسری دهد تا آنها نیز از این شرایط بهره ببرند، اظهار کرد: البته ما به کمک تاکسیرانان کل کشور آمده‌ایم و تاکسی‌ها می‌توانند خدمات قطعات و تعمیراتی از نمایندگی و فروشگاه‌های ایساکو دریافت کنند.

وی اضافه کرد: البته ۶ درصد تخفیف نیز به رانندگان تاکسی شهر تهران برای دریافت خدمات از مراکز منتخب در نظر گرفتیم که این تخفیف به سراسر کشور تسری می‌یابد.
وی با بیان این‌که خودمان ابراز علاقه‌ کردیم که خدمات ایساکوکارت را برای رانندگان تاکسی محدود نکنیم، اظهار کرد: البته در نظر داریم با انتخاب خود مشتری (تاکسیرانی) خدمات را ارائه کنیم و همچنین در راستای تسهیل بیشتر تعداد بانک‌ها را افزایش خواهیم داد.

وی با بیان این‌که بسته به میزان علاقه‌مندی تاکسیرانی می‌توانیم حوزه تسهیلات‌مان را افزایش دهیم، گفت: بسته به میزان علاقه‌مندی تاکسیرانان می‌توانیم حوزه تسهیلاتی‌مان را متنوع کنیم و همچنین می‌توانیم برای بازسازی تاکسی‌هایی که در بازه عمر مفیدشان قرار دارند اما نیاز به بازسازی اساسی دارند نیز ورود کنیم.

در ادامه برازجانی، مدیر توسعه بازار شرکت ایساکو اظهار کرد: شرکت ایساکو از سال ۱۳۹۵ کارتی را با هدف ارائه خدمات خاص به اقشار مختلف طراحی کرده است که این کارت بیشتر برای سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی بود اما حالا برای جامعه زحمت‌کش تاکسیرانی نیز در نظر گرفته شده است.

وی در مورد نحوه استفاده از این کارت گفت: بعد از آنکه سازمان تاکسیرانی لیست رانندگان را به ما داد ما آن لیست را به بانک رسالت می‌دهیم که پس از ثبت نام و اعتبارسنجی ایساکوکارت توسط شرکت ایساکو برای رانندگان صادر شود که رانندگان از این پس می‌توانند از ۱۱۰۰ فروشگاه و ۷۳۰ نمایندگی ایساکو در سراسر کشور و نه تنها تهران بدون هیچ‌گونه محدودیتی در دریافت خدمات قطعات و یا خدمات دیگر دریافت کند که البته این دریافت خدمات بدون پرداخت پول بوده و از طریق درگاه‌های  پز مخصوص به صورت اقساط بازپرداخت می‌شود.

 

لینک منبع

قالب وردپرس