به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک؛ بانک ملت پس از لغو مجمع خود که قرار بود در تاریخ 31 خردادماه برگزار شود، برنامه زمانبندی پرداخت سود به سهامداران خود را نیز لغو کرد. این بانک با انتشار اطلاعیه در سامانه ناشران سازمان بورس(کدال) اعلام کرد که برنامه جدید زمانبندی پرداخت سود سالیانه این شرکت اطلاع […]
به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک؛ بانک ملت پس از لغو مجمع خود که قرار بود در تاریخ 31 خردادماه برگزار شود، برنامه زمانبندی پرداخت سود به سهامداران خود را نیز لغو کرد.
این بانک با انتشار اطلاعیه در سامانه ناشران سازمان بورس(کدال) اعلام کرد که برنامه جدید زمانبندی پرداخت سود سالیانه این شرکت اطلاع رسانی خواهد شد.
این سود مربوط به عملکرد دوره مالی منتهی به پایان اسفندماه 1404 است که پیش تر در روزنامه های کثیرالانتشار برنامه زمانبندی پرداخت آن اطلاع رسانی شده بود.
