سه شنبه 4ام اردیبهشت 1403

۲۵ صندوق سرمایه گذاری بازدهی بیش از ۲۰۰ درصدی داشته اند

به گزارش خبرنگار اخباربانک، بازار بورس اوراق بهادار همچنان روند رو به رشدی داشته و سودهای خوبی را نصیب سرمایه گذاران در این بازار کرده است. فعالان بازار سرمایه همواره به افرادی که جدیدا قصد سرمایه گذاری در بازار بورس دارند توصیه می کنند که حتماً برای شروع، از صندوقهای سرمایه گذاری فعالیت خود را […]

409 Views


به گزارش خبرنگار اخباربانک، بازار بورس اوراق بهادار همچنان روند رو به رشدی داشته و سودهای خوبی را نصیب سرمایه گذاران در این بازار کرده است.

فعالان بازار سرمایه همواره به افرادی که جدیدا قصد سرمایه گذاری در بازار بورس دارند توصیه می کنند که حتماً برای شروع، از صندوقهای سرمایه گذاری فعالیت خود را آغاز کنند.

در طی یک سال گذشته شاخص کل بازار بورس اوراق بهادار بیش از ۱۲۰ درصد رشد داشته است.

این در حالی است که در این مدت ۲۵ صندوق سرمایه گذاری بازدهی های بیش از ۲۰۰ درصدی نصیب سرمایه‌گذاران و سهامداران بازار بورس کرده‌اند.

هم اکنون حدود ۷۰ صندوق سرمایه گذاری در بازار بورس اوراق بهادار در حال فعالیت هستند که همه آنها بازدهی بیش از ۱۰۰ درصدی را در طی یک سال گذشته نصیب سرمایه‌گذاران کرده‌اند.

بازار بورس اوراق بهادار در حالی در یک سال گذشته بازدهی های بیش از ۱۰۰ درصدی را داشته که بازارهای موازی نظیر ارز، سکه، طلا، خودرو و مسکن بازدهی های به مراتب کمتری را برای سرمایه‌گذاران داشته‌اند.

فعالان بازار سرمایه معتقدند بازار بورس اوراق بهادار کماکان روند صعودی داشته و می تواند بهترین گزینه برای سرمایه گذاری و جذب سرمایه های سرگردان باشد.

لینک منبع

قالب وردپرس