شنبه 8ام اردیبهشت 1403

واکنش سرد روابط عمومی ۵ بانک نظامی از ادغام

به گزارش خبرنگار اخباربانک، بالاخره پس از ماه ها حرف و حدیث ۵ بانک و موسسه اعتباری وابسته به نیروهای مسلح روز گذشته بر اساس اطلاعیه بانک مرکزی در بانک سپه ادغام شدند. در این بین روابط عمومی بانک مرکزی و رئیس کل این نهاد با درج اطلاعیه و مصاحبه این موضوع را به اطلاع […]

474 Views


به گزارش خبرنگار اخباربانک، بالاخره پس از ماه ها حرف و حدیث ۵ بانک و موسسه اعتباری وابسته به نیروهای مسلح روز گذشته بر اساس اطلاعیه بانک مرکزی در بانک سپه ادغام شدند.

در این بین روابط عمومی بانک مرکزی و رئیس کل این نهاد با درج اطلاعیه و مصاحبه این موضوع را به اطلاع عموم رساندند.

صدا و سیما و رسانه های دیداری و شنیداری نیز این موضوع را تیتر یک خبر های خود قرار دادند.

اما نکته جالب توجه نحوه انعکاس این خبر در سایت های ۵ بانک و موسسه اعتباری ادغام شده است.

روابط عمومی بانک های قوامین، مهر اقتصاد، حکمت ایرانیان، انصار و موسسه اعتباری کوثر در سایت های اینترنتی خود یا اشاره ای به این موضوع نداشتند و یا تنها اطلاعیه بانک مرکزی را منتشر کردند.

بانک انصار، مهر اقتصاد، موسسه اعتباری کوثر و حکمت ایرانیان هیچ خبر و اطلاعیه در این خصوص نداشته و تنها بانک قوامین اطلاعیه بانک مرکزی در خصوص ادغام را در بخش اخبار سایت خود قرار داده است.

با توجه به اینکه این ۵ بانک و موسسه اعتباری بیش از یک میلیون سهامدار دارند انتظار می رفت مدیران این بانک ها علاوه بر اطلاعیه بانک مرکزی در مورد سرنوشت سرمایه های مردم اطلاعیه‌ای خطاب به سهامداران منتشر کنند.

لینک منبع

قالب وردپرس