سه شنبه 4ام اردیبهشت 1403

نوریان: چرا هیات رئیسه استعفای نمایندگان اصفهان را بررسی نمی کند؟

به گزارش خبرنگار مهر، اردشیر نوریان در پایان جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: اخیراً مسائلی درباره استعفای نمایندگان اصفهان مطرح است؛ اگر هیئت رئیسه به وظیفه خود در بررسی اینها عمل می‌کرد، این مسائل کش‌دار نمی‌شد. عضو مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: جمعی از همکاران ما در […]

527 Views



به گزارش خبرنگار مهر، اردشیر نوریان در پایان جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: اخیراً مسائلی درباره استعفای نمایندگان اصفهان مطرح است؛ اگر هیئت رئیسه به وظیفه خود در بررسی اینها عمل می‌کرد، این مسائل کش‌دار نمی‌شد.

عضو مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: جمعی از همکاران ما در مورد مسئله‌ای اعتراض دارند؛ با اینکه روش‌های قانونی زیادی برای حل این مسئله وجود دارد، این همکاران روش استعفا را انتخاب کردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: نمایندگان چهار محال و بختیاری، خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد نیز مسئله آب دارند. طبق برنامه ششم توسعه، انتقال آب بین حوضه‌ای، ممنوع است البته ما در مورد انتقال آب شرب، مسئله‌ای نداریم.

وی تأکید کرد: چرا هیئت رئیسه علی‌رغم گذشت دو هفته، استعفای نمایندگان اصفهان را بررسی نمی‌کند؟ اگر این شکل اعتراض تبدیل به قاعده شود، در آینده مسائل دیگری مطرح خواهد شد.

در ادامه علی مطهری نایب رئیس مجلس که ریاست جلسه را بر عهده داشت، گفت: این موضوع در هیئت رئیسه بررسی شده است و مقرر شد هیئت رئیسه قبل از بررسی استعفا، با دوستان گفت‌وگو کند.

مطهری خاطرنشان کرد: امروز که آقای کوهکن اعلام کردند، بر استعفا پابرجا هستند، باید این موضوع بررسی شود.

لینک منبع

قالب وردپرس