پنج شنبه 6ام اردیبهشت 1403

ملی پیامک، بهترین سامانه ارسال پیام کوتاه

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، اما خرید سرویسی مثل پنل اس ام اس با کالا تفاوت های زیادی دارد. انتخاب سرویس دهنده مناسب، از سرویسی که ارائه می کند مهم تر است و توجه نکردن به این نکته باعث می‌شود، اغلب افراد نتوانند مقابل هزینه‌ای که می‌کنند از سرویس موردنظر استفاده کنند. اگر قصد خرید […]

565 Views


به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، اما خرید سرویسی مثل پنل اس ام اس با کالا تفاوت های زیادی دارد. انتخاب سرویس دهنده مناسب، از سرویسی که ارائه می کند مهم تر است و توجه نکردن به این نکته باعث می‌شود، اغلب افراد نتوانند مقابل هزینه‌ای که می‌کنند از سرویس موردنظر استفاده کنند.

اگر قصد خرید سامانه پیامکی را دارید برای انتخاب بهترین گزینه لازم است فاکتورهای متعددی را بررسی کنید.

پشتیبانی:

پنل اس ام اس به خودی خود نمی‌تواند خوب باشد. ویژگی بهترین بودن، صرفا به ویژگی های یک نرم افزار نیست بلکه ارتباط مستقیم با کارشناسانی دارد که آن را پشتیبانی می‌کنند. قطعا اگر بهترین نرم افزار را با بهترین امکانات تهیه کنیم اما در زمان‌هایی که احتیاج به راهنمایی و رفع مشکل داریم نتوانیم به کارشناسان شرکت مربوطه دسترسی پیدا کنیم، هزینه های خود را به هدر داده ایم. لذا پشتیبانی مناسب اولین ویژگی است که باید به آن توجه کنیم.

پس یکی از مهم ترین فاکتورهای انتخاب یک سامانه نحوه پشتیبانی سرویس دهنده از کاربران است. وجود تیم پشتیبانی مسلط بر سامانه و در دسترس نشان می دهد کاربران برای سرویس دهنده ارزشمند هستند.

اعضای گروه باید قادر باشند انواع سئوالات و اشکالات را پاسخ داده و حل کنند.

در ملی پیامک کاربران هم از طریق تلفنی و تیکت میتوانند به صورت ۲۴ساعته با کارشناسان مربوطه در ارتباط باشند.

سهولت استفاده:

یک پنل ارسال پیامک زمانی می‌تواند بهترین باشد که بتوان به آسانی با آن کار کرد. اگر کار کردن با یک نرم افزار آنقدر پیچیده باشد که افراد از کار کردن با آن پشیمان شوند قطعا هم به ضرر شرکت ارائه دهنده خدمات بوده و هم به ضرر کاربر استفاده کننده است.

سامانه‌های تحت وب پایدارتر و کاراتر از دیگر سامانه‌ها هستند. سامانه‌های تحت ویندوزی که برای ارسال پیامک از بستر اینترنت استفاده می‌کنند، همان مشکلات استفاده از مودم‌های GSM را به همراه دارند که بزرگترین آنها محدود شدن به یک کامپیوتر خاص است.

ملی پیامک تکنولوژی لازم برای ارسال پیامک را در ساده‌ترین شکل ممکن و به صورت کاملاً آنلاین در اختیار شما قرار می‌دهد. این یعنی نیاز به یادگیری هیچ‌چیزی نخواهید داشت و لازم نیست برنامه‌ای روی کامپیوتر خود نصب کنید.

امکانات کامل:

یکی از مهمترین عواملی که می‌تواند در انتخاب یک پنل پیامکی مورد توجه قرار گیرد، امکانات پنل اس ام اس است.

در مقایسه دقیق ابزارها و امکاناتی که در اختیار کاربر قرار می دهند مشخص می شود کدامیک پیشرفته تر هستند شما میتوانید از نسخه نمایشی (DEMO) سامانه استفاده کنید و محیط کاربری، ابزارها و امکانات را بررسی کنید.

امکاناتی که ملی پیامک در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد:

بانک شماره موبایل:

ملی پیامک یک بانک از شماره موبایل‌های کشور (همراه اول و ایرانسل) را به تفکیک شهر، کدپستی، جنسیت، اصناف و … در اختیار کاربران خود قرار میدهد تا بتوانید پیامک‌های خود را به دست مشتریان واقعی خودتان برسانید.

بازگشت هزینه پیامک:

مسلما هیچ یک از کاربران دوست ندارند بابت پیامک هایی که ارسال نمیشود هزینه ای از پیامک آنها کم شود در ملی پیامک در صورتی که پیامک‌های شما به مقصد نرسد هزینه پیامک‌ها بدون هیچ کم و کاستی به شما عودت داده می‌شود.

اتصال به سایت و نرم افزار:

شما در ملی پیامک میتوانید به راحتی سایت یا نرم افزار خود را از طریق وب سرویس پیامک و نمونه کدهای ارائه شده در پنل و با استفاده از پلاگین و افزونه مورد نظر به پنل پیامکی خود متصل کنید تا پیامک ها به صورت خودکار ارسال شوند.

شارژ الکترونیک:

اگر بخواهیم از یک ویژگی دیگر که می‌تواند در کیفیت یک پنل تاثیرگذار باشد، بگوییم امکان افزایش اعتبار حساب از طریق پرداخت آنلاین است. زیرا در بسیاری از موارد با توجه به اینکه ممکن است افراد جهت ارسال پیامک عجله داشته باشند، شارژ آنلاین و سریع می تواند کمک بسیاری به آنها در این زمینه کند.

به روزرسانی سامانه:

به روزرسانی سامانه پیام کوتاه و پشتیبانی مستمر از کاربران برای سرویس دهنده ها هزینه بر است به همین دلیل سامانه ها دارای مدت مشخصی برای استفاده هستند. سرویس دهنده‌ای که سامانه را با یکبار پرداخت به صورت دائمی در اختیار کاربران قرار می‌دهد قطعاً قصد به روز رسانی آن را ندارد.

ملی پیامک بر خلاف بسیاری از سامانه های دیگر توسط برنامه نویسان شرکت تولید شده به صورت هفتگی به روز می‌شود، همچنین هر ماه بخش های جدیدی به صورت رایگان به سامانه اضافه می‌شود، برای همین موضوع پنل ها یکساله هستند و بعد از یکسال هزینه ای بابت تمدید گرفته میشود که این هزینه صرف به روز رسانی و تولید بخش های جدید می‌شود.

مشتریان ما:

یکی دیگر از ویژگی‌ها که می‌توان به آن اشاره کرد مشتریان قبلی هستند که می‌توانند شما را درباره کیفیت و نحوه خدمات رسانی سامانه راهنمایی کنند.

برندهای بسیاری برای خدمت رسانی بهتر به مشتریان خود، از ملی پیامک استفاده می‌کنند از جمله:

۱- کارخانه‌ها: (سان استار، می ماس، گلشن، ایوان، هراز، حریر، ایران خودرو، پگاه، چرم مشهد، ارمان موتور کویر و …)

۲- وب‌سایت‌ها: (رایانمهر، البرز مارکت، ایران گراند، مدیر سایت، رسانه پونه و…)

۳- مجتمع‌های آموزشی، دانشگاه‌ها، انجمن‌ها، نهادها و سازمان‌ها: (دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه علوم پزشکی مشهد، شرکت آب و فاضلاب، مجتمع فنی تهران، مدرسان شریف و …)

۴- فروشگاه‌ها، بیمه‌ها، شرکت‌ها و اتحادیه‌ها: (بیمه پارسیان، بیمه ایران، بیمه البرز، بیمه سامان، بیمه پاسارگاد، بیمه آسیا، toyota، Samsung و…)

۵- بانک‌ها و موسسه‌های مالی و اعتباری: (بانک ایران زمین، موسسه مالی و اعتباری کوثر، موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج و…)

۶- شرکت‌های مسافرتی، آژانس هواپیمایی و هتل‌ها: (هواپیمایی ماهان، هتل سیمرغ، هتل های هما، الی گشت، نیل گشت روز و…)

از مجموع مطالب فوق پیشنهاد می کنیم که حتما سایت ما  melipayamak.com را ببینید و در صورت بروز هرگونه سوال با ما تماس بگیرید (۰۲۱۶۳۴۰۴) تا بتوانیم شما را در راه اندازی کمپین تبلیغاتی خود و مدیریت مشتریانتان راهنمایی کنیم.

مجری این رپورتاژ آژانس تبلیغاتی نوین است.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

لینک منبع

قالب وردپرس