چهارشنبه 5ام اردیبهشت 1403

معرفی قدرتمندترین دستگاه استخراج اتریوم «Antminer E3»

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، دستگاه ماینر Antminer E3 یکی از جدیدترین محصولات شرکت نام آشنای bitmain است که در زمینه ساخت دستگاه های استخراج ارز دیجیتال بسیار معروف است . دستگاه ماینر Antminer E3 که توسط این شرکت معرفی شده است برای استخراج ارز اتریوم (Ethereum) استفاده می شود.  پشتیبانی از الگوریتم Ethash […]

4026 Views


به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، دستگاه ماینر Antminer E3 یکی از جدیدترین محصولات شرکت نام آشنای bitmain است که در زمینه ساخت دستگاه های استخراج ارز دیجیتال بسیار معروف است . دستگاه ماینر Antminer E3 که توسط این شرکت معرفی شده است برای استخراج ارز اتریوم (Ethereum) استفاده می شود.

 
پشتیبانی از الگوریتم Ethash

همانطور که در بالا گفتیم Antminer E3 دستگاه استخراج اتریوم است و از الگوریتم Ethash پشتیبانی می کند. نرخ هش یا همان هش ریت (Hashrate) این دستگاه ۱۸۰MH/s است که برای استخراج اتریوم قدرت بالایی محسوب می شود و می توان درآمد خوبی با دستگاه انت ماینر ای ۳ داشت .

هرچند هزینه پرق در ایران پایین است اما مصرف برق از موارد مهم در ماینینگ و استخراج ارز است هر چه برق مصرفی دستگاه کمتر باشد هزینه پرداختی شما بابت برق کمتر خواهد بود در نتیجه سود بیشتری از استخراج ارز به درست می آورید مصرف برق این دستگاه ۸۰۰ وات است.

شرکت bitmain تقریبا همان اصول طراحی محصولات قبلی خود را نیز در این محصول حفظ کرده است و انت ماینر ای ۳ تقریبا همان طراحی محصولات قبلی را دارد و تنها فرق آن با محصولات قبلی ارتفاع بشتر آن و دو عدد فن در قسمت جلو دستگاه است .

همانطور که می دانید دستگاه های ماینینگ دمای زیادی تولید می کنند و یکی از موارد مهم که در بازدهی دستگاه های ماینر تاثیر دارد دما دستگاه است اگر دما دستگاه خیلی افزایش پیدا کند بازدهی دستگاه کاهش پیدا می کند. همچنین امکان آسیب رسیدن و خراب شدن دستگاه نیز وجود دارد.

خنک نگه داشتن دستگاه با بدنه آلومینیومی

شرکت بیت مین برای حل این مشکل و خنک نگه داشتن دستگاه مانند گذشته در ساخت کیس دستگاه از آلومینیوم استفاده کرده است.آلومینیوم علاوه بر این که گرما را به خوبی انتقال می دهد باعث سبکتر شدن دستگاه نیز می شود.

همچنین همانند گذشته بر روی تراشه های دستگاه نیز هدسینگ های سفارشی از جنس آلومینیوم قرار داده شده که به خوبی گرما را از تراشه ها به هدسینگ ها منتقل می کند.

استفاده از فن های قوی و سرعت بالا در دستگاه ماینر انت ماینر ای ۳ در کنار موارد ذکر شده باعث می شود هوای خنک وارد دستگاه شده و با برخورد با هدسینگ های داغ آنها را خنک کرده و هوای گرم از دستگاه خارج شود که همین امر باعث خنک شدن دستگاه می شود.

شرکت bitmain برای اتصال دستگاه ماینر  Antminer E3 به شبکه آن را به پورت شبکه Ethernet مجهز کرده که این کار باعث امنیت بیشتر نیز می شود زیرا شبکه های کابلی از امنیت بیشتری نسبت به شبکه های وایرلس برخوردار هستند.

شرکت بیت مین رابط کاربری این دستگاه ماینر را با توجه به نیازهای کاربران با دقت تمام به گونه ای طراحی کرده است تا کار با آن بسیار آسان باشد و بتوان آن را به آسانی تنظیم نمود.

ویژگی های دستگاه

 












سازنده Bitmain
مدل (Antminer E3 (180Mh
تاریخ معرفی July 2018
وزن ۱۳۰۰۰g
تولید صدا ۷۵db
خنک کننده ۴
پاور ۸۰۰W
ولتاژ ۱۲V
نحوه اتصال Ethernet
دمای مطلوب ۰ – ۴۰ °C
رطوبت مطلوب ۵ – ۹۵ %

 

ارزهای قابل استخراج

 





(Ethereum (ETH EtHash
(Ethereum Classic (ETC EtHash
(Musicoin (MUSIC EtHash
(Ubiq (UBQ EtHash

 

استخرهای استخراج

 

 

منبع: کریپتوتک

 

لینک منبع

قالب وردپرس