سه شنبه 4ام اردیبهشت 1403

مشکل بیمه کارگران واحدهای تولیدی پیگیری شد

شهرکرد- ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مشکل بیمه کارگران واحدهای تولیدی استان در نشست روز یکشنبه با معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی پیگیری و قول مساعد مسئولان را به همراه داشت. – اقبال عباسی شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این نشست که نماینده مردم بروجن در مجلس […]

388 Views


شهرکرد- ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مشکل بیمه کارگران واحدهای تولیدی استان در نشست روز یکشنبه با معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی پیگیری و قول مساعد مسئولان را به همراه داشت.

– اقبال عباسی شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این نشست که نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی و سرمایه گذار مجموعه ظریف مصور نیز حضور داشت، معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی برای پیگیری و حل مشکلات کارگران استان قول مساعد و همکاری داد.

وی رفع مشکل بیمه کارکنان شاغل در گروه صنعتی ظریف مصور را از مهمترین مطالبات استان برشمرد و گفت: برای رونق تولید و اشتغال باید تولیدکنندگان و سرمایه گذاران بخش خصوصی را حمایت و در راستای رفع مشکلات آنها همدلی و هم افزایی کرد.

عباسی با تاکید بر ضرورت حمایت از فعالیت های اقتصادی و کارآفرینی در استان از جدیت و پیگیری مدیریت ارشد استان برای رفع مشکلات موجود خبر داد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به نرخ بالای بیکاری در استان اظهار داشت: در شرایط خاص کنونی بخش های مختلف دولتی و متولی و تصمیم گیر باید با رویکرد حل مشکلات اقتصادی و تقویت و ترویج کارآفرینی در مناطق مختلف کشور، بخصوص استان های کمتر برخوردار و پربیکار همچون چهارمحال و بختیاری تلاش کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، برخی واحدهای تولیدی و صنعتی استان با مشکلاتی روبه رو شده اند و این موضوع تامین منابع لازم برای بیمه کارگران را با چالش مواجه کرده است.

براساس اعلام مرکز آمار ایران، نرخ بیکاری این استان در تابستان سال جاری 13.

9 درصد اعلام شده است.

کلید واژه ها: استان – چهارمحال و بختیاری – سازمان تامین اجتماعی – مشکل – مشکلات – کارگران – تامین اجتماعی – تولید – بیمه – سرمایه گذار – بختیاری – کارآفرینی – نماینده مردم بروجن – استاندار – مجلس شورای اسلامی – ایرنا – تامین – اجتماعی – اقتصادی – مشکلات اقتصادی – سرمایه گذاران – سرمایه – بیکاری – یکشنبه – معاون – عباسی – حمایت – نرخ بیکاری – مرکز آمار – ظریف

لینک منبع

قالب وردپرس