پنج شنبه 6ام اردیبهشت 1403

قدرت نمایی سپاه؛ فرماندهان برای دشمن خط و نشان کشیدند

یگان های برگزیده سپاه پاسداران صبح دیروز(شنبه) در رزمایش پیامبر اعظم (ص) 12 که در منطقه عمومی خلیج فارس برگزار شد، اقتدار دفاعی و توان بالای بازدارندگی ایران را به نمایش گذاشتند. – از دیروز (شنبه 1 دی ماه) آغاز به کار کرد و در آن یگان های برگزیده نیروی زمینی سپاه هریک بر اساس […]

522 Views


یگان های برگزیده سپاه پاسداران صبح دیروز(شنبه) در رزمایش پیامبر اعظم (ص) 12 که در منطقه عمومی خلیج فارس برگزار شد، اقتدار دفاعی و توان بالای بازدارندگی ایران را به نمایش گذاشتند.

– از دیروز (شنبه 1 دی ماه) آغاز به کار کرد و در آن یگان های برگزیده نیروی زمینی سپاه هریک بر اساس برنامه و طرح های از قبل پیش بینی شده ای به اهداف و دشمن فرضی حمله کرده و عملیات موفقیت آمیزی را به ثبت رساندند.

این رزمایش از زمان شروع تا انتهای آن 50 دقیقه زمان برده است و مرحله نهایی این رزمایش هم با حضور برخی از فرماندهان ارشد نظامی از جمله فرمانده کل سپاه، فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء، جانشین فرمانده کل سپاه و فرمانده نیروی زمینی سپاه برگزار شد.

گفتنی است؛ در این رزمایش برای نخستین بار از مین های ضد بالگرد استفاده شد و همچنین برای اولین بار واحدهای زرهی نیروی زمینی سپاه عملیات خروج از شناورها و حرکت به سمت ساحل را به اجرا گذاشتند.

عملیات قایق های تندرو سپاه در سواحل خلیج فارس، اقدامات شناسایی، اطلاعاتی و رزمی هم از دیگر نکات برجسته این رزمایش بود.

مشروح اخبار این رزمایش به شرح زیر است: مرحله نهایی رزمایش پیامبر اعظم 12 نیروی زمینی سپاه آغاز شد مرحله نهایی این رزمایش از صبح امروز (شنبه 1 دی ماه) با شعار نمایش اقتدار و امنیت پایدار در سایه وحدت

لینک منبع

قالب وردپرس