جمعه 7ام اردیبهشت 1403

فراکسیون ولایی خواستار بررسی لایحه CFT در جلسه علنی مجلس است

ابوالفضل حسن بیگی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: جلسه فردا یکشنبه مجلس شورای اسلامی که قرار است با حضور کارشناسان موافق و مخالف لایحه «الحاق به کنوانسیون بین‌المللی مقابله با تامین مالی تروریسم» (CFT) برگزار شود، باید به صورت علنی باشد. وی ادامه داد: مردم باید اظهارات مخالفان و موافقان این لایحه را […]

453 Views



ابوالفضل حسن بیگی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: جلسه فردا یکشنبه مجلس شورای اسلامی که قرار است با حضور کارشناسان موافق و مخالف لایحه «الحاق به کنوانسیون بین‌المللی مقابله با تامین مالی تروریسم» (CFT) برگزار شود، باید به صورت علنی باشد.

وی ادامه داد: مردم باید اظهارات مخالفان و موافقان این لایحه را بشنوند و در جریان دقیق تصمیم مجلس شورای اسلامی قرار بگیرند، لذا فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس خواستار برگزاری علنی جلسه بررسی لایحه الحاق به CFT است.

عضو کمیسیون امینت ملی و سیاست خارجی خاطرنشان کرد: پیامکی از سوی رئیس کمیسیون امنیت ملی برای همه نمایندگان به شرح زیر ارسال شده است:

«همکار محترم

سلام علیکم

با توجه به اهمیت طرح مباحث مربوط به FATF و کنوانسیون مرتبط با آن، جلسه هم اندیشی عمومی نمایندگان با صاحبنظران و کارشناسان راس ساعت ۶ صبح یکشنبه ۹۷/۷/۱۵ در محل صحن علنی مجلس برگزار خواهد شد.

از جنابعالی دعوت بعمل می آید در جلسه مزبور شرکت فرمایید.

حشمت الله فلاحت پیشه – رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی»

به گزارش مهر، پیش از این نیز محمد دهقان نائب رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی از انتشار بیانیه ای در خصوص  لایحه الحاق به CFT از سوی فراکسیون متبوعش خبر داده بود.

لینک منبع

قالب وردپرس