جمعه 7ام اردیبهشت 1403

عکس ؛ استوک های خارق العاده ای که در فضای مجازی سر و صدا به پا کرد

شب گذشته در دربی شهر مادرید، فوق ستاره اتلتیکو مادرید استوک های خارق العاده ای پوشیده بود که میلیون ها بار در فضای مجازی دیده شد. نوشته عکس ؛ – احمدزاده در بخشی از صحبت هایش به این نکته اشاره کرده است که برای رسیدن به تیم ملی اروپا را انتخاب کرده است . این […]

657 Views


شب گذشته در دربی شهر مادرید، فوق ستاره اتلتیکو مادرید استوک های خارق العاده ای پوشیده بود که میلیون ها بار در فضای مجازی دیده شد.

نوشته عکس ؛ – احمدزاده در بخشی از صحبت هایش به این نکته اشاره کرده است که برای رسیدن به تیم ملی اروپا را انتخاب کرده است .

این روزها شاهد این هستیم که بازیکنان برای دعوت شدن به تیم ملی از پرسپولیس جدا می شوند.

مسیری که صادق محرمی هم آن را طی کرد و با وجود ذخیره بودن در دیناموزاگرب به تیم ملی دعوت شد باید دید آیا این رفتار کی روش در آینده هم ممکن است در جدایی بازیکنان از پرسپولیس تاثیر گذار باشد یا خیر.

3 دیدگاه درست شبیه فیلم های هندی ! علی دایی با این حرکت نزد پرسپولیسی ها محبوب تر شد ! ” درست شبیه فیلم های هندی، در آخرین سکانس هیجان انگیز، اتفاقی که منتظرش بودیم، رقم خورد و علی دایی با بخشش مقداری از مطالباتش و دریافت بخشی دیگر، شکایت خود علیه باشگاه پرسپولیس را پس گرفت.

3 دیدگاه اختصاصی؛رادیو پارس فوتبال(68)؛از شارژ روحی عالی برای پرسپولیسی ها و خبر بد برای استقلالی ها پیش از شهراورد تا کار بزرگ پرسپولیس برای فوتبال ایران و شانس ازدست رفته ستاره های سرخابی برای دیدار مسی ” در شصت و هشتمین شماره از رادیو پارس فوتبال به بررسی حواشی فوتبال ایران و جهان از جمله واریز پاداش بازیکنان پرسپولیس ، مصدومیت نیومایر ، افزایش سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا درصورت برد پرسپولیس برابر السد و غیبت مسی در دیدار برابر عراق و … و می پردازیم .

3 دیدگاه تیام از تیم اماراتی دیپورت می شود؟! ؛ افت چشمگیر تیام بعد از جدایی از استقلال ” مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال که به شکل عجیبی از این تیم جدا شد، این روزها در عجمان از روزهای آرمانی فصل گذشته اش دور است و احتمال دیپورتش وجود دارد.

3 دیدگاه قلیان کشیدن کار دست محسن مسلمان داد ؛ مسلمان از ذوب آهن دیپورت شد؟ ” محسن مسلمان هنوز از سوی باشگاه ذوب آهن از تیم اخراج نشده است و می تواند به تمرینات تیم برگردد.

2 دیدگاه سورپرایز بزرگ شفر برای دربی ؛ پدیده نوظهور استقلال در دربی فیکس می شود! ” سرمربی تیم فوتبال استقلال برای دربی پیش رو یک سوپرایز دارد.

2 دیدگاه پسری که تمام معادلات پرسپولیس و برانکو را بهم ریخت ” شب گذشته را باید به نام پسری بنویسیم که تمام انتقادات و بدبینی ها را با یک شوت سه امتیازی پاسخ داد.

2 دیدگاه آنالیز ؛ سنجش هوش تاکتیکی استقلال مقابل نساجی ؛ پازل گمشده استقلال مشخص شد ” بازی استقلال مقابل پرسپولیس فرصتی برای وینفردشفر خواهد بود تا سطح تاکتیکی تیم خود را به نمایش بگذارد.

2 دیدگاه عکس ؛ تصویر عاشقانه از ستاره پیشین تیم ملی اسپانیا و رئال مادرید در کنار همسرش ” تصویری عاشقانه از ژابی آلونسو ستاره پیشین تیم ملی اسپانیا و رئال مادرید را در کنار همسرش ملاحظه می فرمایید.

2 دیدگاه واکنش تند هادی طباطبایی به توهین بی شرمانه یکی از مدیران استقلال ” سید هادی طباطبایی دروازه بان پیشین تیم ملی و استقلال با شرکت در یک برنامه تلویزیونی به انتقاد از صحبت های یکی از  مدیران این تیم پرداخت .

2 دیدگاه اختصاصی؛رادیو پارس فوتبال(66): ؛ از آخرین اخبار از بازی دوستانه ایران و برزیل تا جدیدترین خبرها از شهرآورد 88 ” با برنامه ای دیگر از رادیو پارس فوتبال با خبرهای مهم و حواشی لیگ برتر خلیج فارس و فوتبال جهان تحت عنوان “پادکست لیگ برتر پارس فوتبال” با شما همراه هستیم.

2 دیدگاه پیش بینی مهدوی کیا از شهرآورد هشتاد و هشت تهران ” بازیکن سابق پرسپولیس معتقد است شاگردان برانکو برنده دربی پنجشنبه خواهند بود.

2 دیدگاه علت دعوت نشدن دایی به مراسم برترین های فیفا مشخص شد ! ” فیفا در اقدامی عجیب علی دایی آقای گل جهان را برای حضور در مراسم انتخاب برترین بازیکن سال جهان به لندن دعوت نکرد.

کلید واژه ها: پرسپولیس – استقلال – فوتبال – فوتبال استقلال – بازیکنان – سرمربی تیم فوتبال استقلال – پرسپولیسی ها – فوتبال ایران – محسن مسلمان – خارق العاده – تیم ملی – فضای مجازی – تیم فوتبال – مسلمان – بازیکنان پرسپولیس – بازی – دربی – لیگ قهرمانان آسیا – دایی – ایران – علی دایی – باشگاه پرسپولیس – اتلتیکو مادرید – ذوب آهن – قهرمانان آسیا – مادرید – لیگ قهرمانان – دیناموزاگرب – سهمیه ایران – استقلالی ها

لینک منبع

قالب وردپرس