سه شنبه 4ام اردیبهشت 1403

«سبزی‌من»؛ کسب و کاری نو برای خرید اینترنتی میوه و سبزی در تهران

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، انسان برای رفع نیازهایش نیازمند بسیاری از خدمات و کالاها بوده و هست، به همین دلیل خرید و فروش سنتی شکل گرفت. اما امروزه با ظهور و گسترش اینترنت در دنیا خرید و فروش به روشی مدرن در سراسر دنیا شکل گرفته و مزیت‌های زیادی دارد که می‌تواند بسیاری از […]

584 Views


به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، انسان برای رفع نیازهایش نیازمند بسیاری از خدمات و کالاها بوده و هست، به همین دلیل خرید و فروش سنتی شکل گرفت. اما امروزه با ظهور و گسترش اینترنت در دنیا خرید و فروش به روشی مدرن در سراسر دنیا شکل گرفته و مزیت‌های زیادی دارد که می‌تواند بسیاری از مشکلات و دغدغه‌ها را کاهش بدهد. برای مثال کاهش آلودگی و صرفه‌جویی در زمان از اهداف خرید اینترنتی هستند. در این میان کسب و کاری خلاق به اسم سبزی‌من با عنوان اولین تره بار اینترنتی در تهران برای فروش میوه و انواع محصولات تره بار شروع به کار کرد.

به گفته فائزه معینی مدیر عامل این شرکت ایده اصلی این کسب و کار زمانی شکل گرفت که متوجه شدم بسیاری از افراد به ویژه افراد شاغل، دغدغه خرید سبزی و میوه تازه را دارند. بنابراین از مهرماه سال ۹۶ با راه اندازی وبسایت سبزی‌من فعالیت خود را آغاز کردیم تا بتوانیم علاوه بر اشتغال زایی، محصولات تره باری درجه یک را در کمترین زمان به دست مشتریان برسانیم.

هم اکنون بیش از ۴۰۰ محصول اعم از انواع میوه فصلی و برخی از میوه‌ای خارجی، انواع سبزیجات، سبزیجات کمیاب و مدیترانه‌ای، صیفی جات، انواع نوشیدنی طبیعی، خنکی، محصولات ارگانیک و برخی محصولات سوپر مارکت را به تمام مناطق ۲۲ گانه تهران ارائه می‌هد.

معینی در ادامه ذکر کرد: ما خود را نماینده مشتریان در سبزی‌من می‌دانیم چرا که تمام محصولات دستچین و درجه یک انتخاب می‌شوند و همیشه تلاش می‌کنیم تا محصول با بهترین کیفیت را برای مشتری ارسال کنیم؛ اما ممکن است ناخواسته مشکلی در محصولات تحویل داده شده پیش بیاید و اگر مشتری پس از خرید اینترنتی میو ه و سبزیجات و سایر محصولات تره باری خود از وبسایت سبزی‌من مشکلی مشاهده کرد، می‌تواند با پشتیبانی هماهنگ کند تا محصول مرجوع شود یا محصول جایگزین برایش ارسال شود.

از دیگر ویژگی‌های مثبت این کسب و کار بسته بندی تمیز و بسیار مرتب آن است. در بسته بندی محصولات از پلاستیک یک رو شفاف و یک رو کاغذ استفاده شده تا سهمی در حفظ محیط زیست داشته و مشوق مشتریان و سایر کسب و کارها برای استفاده کمتر از پلاستیک و حفظ محیط زیست باشد.

اگر شما هم ساکن تهران و مشتاق خرید میوه آنلاین و سایر محصولات تره باری آن هم با کیفیت بالا، قیمت مناسب و ارسال سریع هستید؛ سبزی‌من راه حلی به‌صرفه و مناسب است. کافی است وارد وبسایت sabziman.com شوید، سفارش خود را ثبت کرده و در کمتر از دو ساعت تحویل بگیرید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

لینک منبع

قالب وردپرس