پنج شنبه 6ام اردیبهشت 1403

سایت و دامداری دامکالا، خرید گوسفند زنده از یک دامداری مکانیزه

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، سایت و دامداری دامکالا، امکان خرید گوسفند زنده از یک دامداری مکانیزه را برای شما فراهم می‌کند، همچنین اطلاعاتی در زمینه خرید و فروش گوسفند و دام را در اختیار شما قرار می‌دهد. خرید گوسفند از دامداری مکانیزه دامکالا با توجه به پیشرفتی که در زمینه صنعت شکل گرفته است […]

441 Views


به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، سایت و دامداری دامکالا، امکان خرید گوسفند زنده از یک دامداری مکانیزه را برای شما فراهم می‌کند، همچنین اطلاعاتی در زمینه خرید و فروش گوسفند و دام را در اختیار شما قرار می‌دهد.

خرید گوسفند از دامداری مکانیزه دامکالا

با توجه به پیشرفتی که در زمینه صنعت شکل گرفته است شاهدیم که بیشتر حرفه‌ها از حالت سنتی خارج شده و به صورت مکانیزه و صنعتی اداره می‌شوند، زیرا بازدهی کیفیت و نتیجه‌گیری در روش‌های صنعتی بهتر است.

پروار بندی گوسفند در گذشته با روش‌های سنتی و چراگاهی انجام می‌شده، در این روش گاهی برخی دام‌ها به دلیل مریضی و عدم رسیدگی از بین می‌رفتند و این برای گله داران ضرر به حساب می‌آمد اما با توجه به پیشرفتی که در دنیای صنعت شکل گرفته است تمام حرفه‌ها به سمت صنعتی شدن قدم برداشته‌اند. در این بین انسان‌ها از علم و روش‌های مدرن و مکانیزه برای پرورش دام در مقابل روش سنتی انتخاب کرده‌اند. البته در این روش نیز مرگ و میر و مریضی برای دام‌ها وجود دارد اما چون دامپزشک در همیشه در دسترس است از تلفات گوسفندان جلوگیری می‌کنند.

در روش صنعتی دام‌ها بیشتر به مراقبت و بهداشت نیاز دارند، زیرا حجم زیادی از دام‌ها در یک‌جا نگهداری می‌شوند و امکان بروز مشکل برای آنها وجود دارد. به همین دلیل افرادی که تمایل به پرواربندی گوسفندان و قصد احداث دامداری دارند توصیه می‌شود ابتدا مطالعاتی در این زمینه کسب کنند، همچنین از نیروی انسانی متخصص جهت فعالیت در این مجموعه بهره بگیرند تا بتوانند در مدت زمان اندک به نتیجه دلخواه برسند در واقع انجام چنین کاری نیاز به سرمایه زیادی برای شروع دارد که باید در نظر گرفت.

در روش صنعتی و استفاده از دستگاه‌های مکانیزه فراورده‌های دامی بیشتر از روش سنتی است، زیرا در این روش افراد از اصول علمی و تغذیه مناسب با تجویز دامپزشک برای دام‌ها استفاده می‌کنند. با چنین شیوه‌ای دامداران خیلی زود به درآمد و سود دهی خواهند رسید.

دامکالا یکی از همین محیط‌های بهداشتی باکیفیت است که برای پرورش گوسفندان در نظر گرفته‌اند. دامکالا دارای مجوز رسمی دامداری از جهاد کشاورزی است و با روش‌های کاملاً صنعتی و مکانیزه فعالیت می‌کند. بعد از پرورش گوسفندان با روش اینترنتی اقدام به فروش گوسفند می‌کنند.

خرید گوسفند از دامکالا

دامکالا این امکان را برای مشتریان فراهم می‌کند که به راحتی بتوانند بدون صرف وقت برای جست‌وجو، از طریق اینترنت اقدام به خرید گوسفند زنده داشته باشند. لازم به ذکر است که دامکالا واسطه فروش نیست، بلکه مستقیماً گوسفند زنده را در دامداری پرورش داده و با قرار دادن اطلاعات هر گوسفند در سایت اقدام به فروش گوسفند زنده می‌کند و مشتریان نیز با کسب اطلاعات لازم می‌توانند نسبت به خرید گوسفند زنده و بهداشتی از طریق سایت دامکالا اقدام کنند.

یکی از مزیت‌های خوب سایت دامکالا این است که متقاضیان به راحتی می‌توانند به این سایت دسترسی داشته باشند و آنچه در رابطه با وزن و نژاد گوسفند در نظر دارند از این سایت خریداری کنند. همه فرآیندی که در دامکالا صورت می‌گیرد از فروش تا خرید گوسفند به صورت اینترنتی است و نیازی به حضور فیزیکی افراد نیست. از خوبی‌های این روش این است که از اتلاف وقت جلوگیری می‌کند.

بعد از انجام بررسی‌های لازم جهت خرید گوسفند می‌توانید خرید نهایی خود را به صورت اینترنتی ثبت کنید که در چنین شرایطی صفحه جدیدی برای شما باز می‌شود که از طریق آن می‌توانید جمع قیمت نهایی را مشاهده کنید. اگر درخواست قصاب داشته باشید امکان ارسال قصاب رایگان از طریق دامکالا نیز برای شما مشتریان فراهم است.

در خرید گوسفند از طریق دامکالا بعد از مشخص شدن قیمت گوسفند زنده باید اطلاعات شخصی خود را برای ارسال گوسفند رایگان در فیلد مشخص وارد کنید. توجه داشته باشید که ثبت آدرس، مخصوصاً تایپ و ثبت شماره تلفن باید با دقت صورت بگیرد تا مشکلی به وجود نیاید.

در آخرین مرحله از خرید گوسفند زنده شما باید اطلاعات شخصی خود را به ثبت برسانید. عوامل اجرایی دامکالا حتی زمان ارسال را نیز از مشتریان می‌پرسند تا ارسال مطابق با زمانی که متقاضیان مشخص کرده‎اند برای آنها ارسال شود. سایت دامکالا بعد از ثبت اطلاعات شما کد تأیید را برای شما از طریق پیامک ارسال می‌کند و شما باید این کد را در فیلد مشخص وارد کنید و وارد مرحله پرداخت الکترونیک شوید.

بعد از پرداخت الکترونیک شما مجدد پیامکی مبنی بر شماره پیگیری دریافت خواهید کرد. در این شرایط سفارش شما ثبت نهایی شده است و خرید گوسفند مورد نظر شما در لیست ارسالی‌ها قرار می‌گیرد و با هماهنگی عوامل اجرایی ارسال می‌شود.

در ثبت سفارش گوسفند زنده به صورت آنلاین باید به این نکته توجه داشته باشید که ممکن است قبل از شما نیز افرادی در لیست سفارش گوسفند باشند به همین دلیل اگر شما برای مراسمی خاص سفارش داشته باشید باید زودتر از زمان مورد نظر سفارش خود را ثبت کنید تا در زمان مقرر بتوانید دریافت کنید. یکی از قوانین مهم این سایت این است که تمام مراحل باید به صورت اینترنتی ادامه پیدا کند. از ثبت سفارش تا پرداخت هزینه و خرید گوسفند به روش اینترنتی انجام می‌شود.

نکته پایانی که لازم است در هنگام خرید گوسفند به آن توجه داشته باشید این است که گوسفندهای پرورش یافته در دامداری دامکالا، با خوراک‌هایی با کیفیت بالا پروار می‌شوند و این باعث می‌شود کیفیت گوشت این گوسفندان باکیفیت گوشت گوسفندان در چراگاه یا مراتع متفاوت باشد. خوراکی که در دامداری استفاده می‌شود شامل تمام مواد مورد نیاز بدن دام است، این مواد لزوماً در طبیعت و چراگاه‌ها لزوماً برای تغذیه حیوان در کنار یکدیگر قرار نمی‌گیرند. بنابراین کیفیت گوشت گوسفند دامداری دامکالا تصادفی نیست و ترکیب یک صنعت سنتی با دانش روز دامپروری است.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

لینک منبع

قالب وردپرس