پنج شنبه 6ام اردیبهشت 1403

زمان عرضه اولیه ششمین سهم جدید با ۲۰ درصد اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری اخباربانک، با شدت گرفتن روند ورود شرکت های جدید به بازار سهام و در پی عرضه اولیه سهام 5 شرکت سرمایه گذاری صدر تامین، کشت و صنعت شریف آباد، ژلاتین کپسول، پلی پروپیلن جم و سیمرغ در سال جاری ، زمان حضور ششمین شرکت جدید هم تعیین شد. به این ترتیب، […]

597 Views


به گزارش پایگاه خبری اخباربانک، با شدت گرفتن روند ورود شرکت های جدید به بازار سهام و در پی عرضه اولیه سهام 5 شرکت سرمایه گذاری صدر تامین، کشت و صنعت شریف آباد، ژلاتین کپسول، پلی پروپیلن جم و سیمرغ در سال جاری ، زمان حضور ششمین شرکت جدید هم تعیین شد.

به این ترتیب، مقرر شده 20 درصد از سهام دارویی ره آورد تامین معادل 40 میلیون سهم در روز چهارشنبه 12 تیر با محدوده قیمت 300 تا 315 تومانی هر سهم و سهمیه 330 سهمی هر فرد حقیقی و حقوقی در بازار دوم معاملات فرابورس عرضه اولیه شود.

در این واگذاری که از سوی کارگزاری صبا تامین انجام می شود ، سرمایه گذاری هامون شمال و کارگزاری صبا تامین هرکدام متعهد خرید حداکثر 25 درصد سهام در روز عرضه اولیه هستند.

طبق بررسی های بورس پرس، “درهآور” ۱۱ آبان سال ۸۳ ثبت و از همین تاریخ فعالیت را آغاز کرد و با در اختیار داشتن سهم یک درصدی در بازار جهانی تولید کننده انحصاری مواد اولیه پلیمری در ایران و خاورمیانه است.

سرمایه اولیه شرکت در بدو تاسیس ۱۰ میلیون تومان بوده که طی سه مرحله افزایش سرمایه به ۲۰ میلیارد تومان رسیده است.۹۹.۹ درصد سهام این شرکت با ۱۲۲ نیروی انسانی،متعلق به سرمایه گذاری دارویی تامین(تیپیکو) و شرکت های اوزان، توفیق دارو، داروی اکسیر و توزیع داروپخش هر کدام سهم ۰.۰۰۱۶۶ درصدی دارا هستند.

مرکز اصلی شرکت واقع در تهران و کارخانه در شهرستان ساوه شهرک صنعتی کاوه واقع شده و در حال حاضر شرکت جز واحدهای تجاری فرعی سرمایه گذاری دارویی تامین به شمار می رود.

صورت سود و زیان

لینک منبع

قالب وردپرس