سه شنبه 4ام اردیبهشت 1403

رشد ۱۴ هزار واحدی شاخص کل بورس در معاملات امروز

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس تهران در معاملات امروز هم صعودی بود و بیش از ۱۳ هزار و ۸۰۰ واحد رشد کرد. با رشد امروز، شاخص کل بورس بازار سرمایه به قله ۵۸۳ هزار و ۵۵۸ واحد رسید. سایر شاخص‌های بورس تهران نیز امروز سبزپوش بودند و شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) با ۳ هزار […]

364 Views



به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس تهران در معاملات امروز هم صعودی بود و بیش از ۱۳ هزار و ۸۰۰ واحد رشد کرد.

با رشد امروز، شاخص کل بورس بازار سرمایه به قله ۵۸۳ هزار و ۵۵۸ واحد رسید.

سایر شاخص‌های بورس تهران نیز امروز سبزپوش بودند و شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) با ۳ هزار و ۷۱۱ واحد رشد (معادل ۲.۴۴ درصد) به ۱۵۵ هزار و ۵۴۱ واحد رسید. شاخص کل (هم وزن) نیز با ۴ هزار و ۲۹۷ واحد (معادل ۲.۱۰ درصد) افزایش به ۲۰۹ هزار و ۳۱۸ واحد رسید.

اما شاخص قیمت (هم وزن) با دو هزار و ۸۵۸ واحد رشد (معادل ۲.۱۰ درصد) و شاخص آزاد شناور نیز با ۱۶ هزار و ۲۲۳ واحد افزایش (معادل ۲.۱۹ درصد) به ترتیب در ارتفاع ۱۳۹ هزار و ۲۶۰ و ۷۵۷ هزار و ۲۷۳ واحدی قرار گرفتند.

در پایان معاملات امروز همچنین شاخص بازار اول با ۹ هزار و ۶۱۴ واحد افزایش (معادل ۲.۴۰ درصد) به ۴۱۰ هزار و ۱۷۴ واحد و شاخص بازار دوم هم با ۳۰ هزار و ۵۸۳ واحد (معادل ۲.۵۱ درصد) به یک میلیون و ۲۴۹ هزار و ۴۴۱ واحد رسیدند. بورس تهران امروز شاهد داد و ستد ۶ میلیارد و ۴۷۵ میلیون برگه سهم و حق تقدم به ارزش ۵ هزار و ۵۹۰ میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و ۱۴۳ هزار نوبت معاملاتی بود.

همچنین بیشترین تأثیر در شاخص نیز به ترتیب متعلق به نمادهای تاپیکو با یک هزار و ۴۰۸ واحد، فارس با یک هزار و ۲۱۰ واحد، فولاد با یک هزار و ۴ واحد، فملی با ۸۵۲ واحد، رمپنا با ۶۰۳ واحد، اخابر با ۶۰۲ واحد و وامید با ۴۸۸ واحد بود. نمادهای وبملت، وتجارت، غگل، شپنا، فملی، ومعادن و فولاد نیز نمادهای پربیننده بورس تهران بودند.

لینک منبع

قالب وردپرس