پنج شنبه 6ام اردیبهشت 1403

ردیاب خودرو بدون نیاز به نصب

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، کافی است سارق زمان مناسبی در اختیار داشته باشد، سرقت خودرو با این وسایل در ظاهر سرسخت به سادگی امکان پذیر است! اگر اقدام به نصب دزدگیرهای معمولی کنید ٬ بازهم ۱۰۰ درصد نمی‌توانید دغدغه‌ی سرقت خودرو را از ذهن تان بیرون کنید چرا که می‌دانید دزدگیرهای معمولی اگر به […]

667 Views


به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، کافی است سارق زمان مناسبی در اختیار داشته باشد، سرقت خودرو با این وسایل در ظاهر سرسخت به سادگی امکان پذیر است!

اگر اقدام به نصب دزدگیرهای معمولی کنید ٬ بازهم ۱۰۰ درصد نمی‌توانید دغدغه‌ی سرقت خودرو را از ذهن تان بیرون کنید چرا که می‌دانید دزدگیرهای معمولی اگر به هر دلیل از کار بیفتد ٬ امکان ردیابی خودرو سرقت شده امکان پذیر نیست!

امنیت واقعی خودرو را زمانی احساس می‌کنید که بدون محدودیت جغرافیایی و زمانی٬ به وسیله نقلیه کنترل و نظارت کافی را داشته باشید، ردیاب خودرو به شما کمک می‌کند از موقعیت وسلیه نقلیه اطلاع پیدا کنید و یا موقعیت دقیق آن را ردیابی کنید!

ردیاب خودرو وسیله‌ای کوچک است که بدون محدودیت روی انواع وسلیه نقلیه (سبک و سنگین) نصب می‌شود. ردیاب‌ها محل نصب مشخصی ندارند و این ویژگی باعث می‌شود تشخیص محل نصب ردیاب برای سارقین امکان پذیر نباشد.

سیمکارت و جی پی اس دو تکنولوژی هستند که در ردیاب وجود دارد. ابتدا ردیاب به کمک جی پی اس طول و عرض جغرافیایی خودرو را دقیق به دست می‌آورد سپس این اطلاعات به کمک سیمکارت برای مالک تعریف شده ارسال می‌شود. (نوع سیمکارت اصلاً مهم نیست ایرانسل – همرا اول و …)

بر خلاف دزدگیرهای معمولی که یک بعدی هستند (اعلام خطر در مقابل سرقت) ردیاب‌ها ویژگی جذاب دیگری نیز دارند:

الف: یکی از مهم‌ترین کاربردهای ردیاب پیدا کردن ماشین سرقت شده می‌باشد.

ب: جذاب ترین کاربرد ردیاب٬ ردیابی مسیرهایی است که خودرو طی کرده است

پ: هوشمندانه‌ترین امکان ردیاب خودرو ٬ خبردار شدن از نحوه استفاده از خودرو است.

نسل جدیدی از ردیاب‌ها (آهنربایی) روانه بازار شده است که حتی نیاز به سیم کشی ندارند و به راحتی می‌توانید آنها را داخل خودرو جاسازی کنید که ماهرترین نصاب‌ها نتوانند آن را پیدا کنند.

ردیاب خودرو آهنربایی چه مزیت‌هایی دارد؟

اطلاع از موقعیت دقیق ماشین بدون محدودیت

وسیله نقلیه ردیابی آنلاین و ۲۴ ساعته

اطلاع از میزان سرعت ماشین و محل توقف و حرکات ماشین

دریافت آلارم هنگام خروج از مناطق تعیین شده

و…

امکانات و مشخصات فنی دستگاه ردیاب آهنربایی

ردیاب‌های معمولی از طریق برق خودرو تغذیه می‌شوند و نیاز به سیم کشی دارند اما ردیاب‌های آهنربایی نیاز به سیم کشی نداشته و فقط یک باتری داخلی دارند ٬ با توجه به میزان شارژ باتری می‌توانید از آن تا چند روزاستفاده کنید و پس از پایان شارژ باتری ٬ مجدد آن را شارژ کنید.

ردیاب‌های آهنربایی همانند ردیاب‌هایی که نیاز به نصب دارند با قرار دادن یک سیمکارت داخل آنها می‌توانید موقعیت مکانی خودرو را از طریق گوشی مشاهده کنید.

۱- معمولاً ردیاب‌های آهنربایی ضد آب و ضد ضربه هستند تا محدودیتی برای نصب نداشته باشند.

۲- ویژگی ممتاز ردیاب‌های آهنربایی ٬وجود میکروفن داخلی برای دریافت صدا داخل ماشین یا صدای افراد هنگام حمل آن

۳- انجام تنظیمات و دریافت آلارم هنگام خروج از محدوده تعیین شده

۴- دارای سنسور حرفه‌ای برای جلوگیری از سرقت ردیاب

و…

آیا می‌دانید اگر از ردیاب‌های آهنربایی استفاده کنید فقط خودتان از موقعیت دقیق آن اطلاع دارید؟ یعنی نصابی هم این وسط وجود ندارد و ضریب امنیت وسیله نقلیه را چند برابر می‌کند…

بهتر است بدانید نصب و جداکردن راحت این ردیاب‌ها (آهنربایی) به شما کمک می‌کند اگر خودرو خود را عوض کردید، ردیاب بدون سیم را روی خودرو جدید نصب کنید!

شرکت نرم افزاری پیام جی پی اس به علاقمندان حوزه ردیاب خودرو رایگان مشاوره می‌دهد که در دنیای رنگارنگ ردیاب‌ها٬ بهترین نوع را انتخاب کنند (کیفیت عالی – پشتیبانی خوب – قیمت مناسب)

بعد از دریافت مشاوره و راهنمایی می‌توانید از فروشگاه اینترنتی پیام جی پی اس بهترین ردیاب‌ها را انتخاب کنید تا برای همیشه دغدغه‌ی امنیت وسایل نقلیه از ذهن تان خارج شود…

محصولات ردیاب و ردیاب خودرو پیام جی پی اس

ردیاب آهنربایی ۳۵ روز شارژ

ردیاب آهنربایی ۲۰ روز

ردیاب و دزدگیر خودرو TS700

ردیاب خودرو و موتور سیکلت

ردیاب خودرو آهنربایی ۱۰ روز

ردیاب جی پی اس شخصی دو روز شارژ

و…

هم اکنون با کارشناسان گروه نرم افزاری پیام جی پی اس تماس حاصل فرمائید.

تلفن‌های پشتیبانی: ۰۹۳۰۷۴۶۵۱۵۱، ۲۶۷۶۱۴۵۵ -۰۲۱ تلفن‌های واحد فروش: ۰۹۰۵۰۶۴۱۳۰۰، ۶۶۹۴۰۹۳۵- ۰۲۱

payamgps.com

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

لینک منبع

قالب وردپرس