جمعه 7ام اردیبهشت 1403

بهترین نرده حفاظ آهنی ضد سرقت

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، حفاظ شاخ گوزنی ترکیبی از قطعات فلزی میلگرد برنده و تیز است که با جوش به هم متصل شده اند. طراحی این حفاظ برای رسیدن به بیشترین ایمنی و استحکام بوده است. در عین حال فاکتور زیبایی در تمام مدل‌ها رعایت شده است. حفاظ شاخ گوزنی جزو حفاظ‌های نسل جدید […]

462 Views


به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، حفاظ شاخ گوزنی ترکیبی از قطعات فلزی میلگرد برنده و تیز است که با جوش به هم متصل شده اند. طراحی این حفاظ برای رسیدن به بیشترین ایمنی و استحکام بوده است. در عین حال فاکتور زیبایی در تمام مدل‌ها رعایت شده است. حفاظ شاخ گوزنی جزو حفاظ‌های نسل جدید به شمار می‌رود و دقیقاً به این شکل، قدمت چندانی ندارد. بیشتر برای منازل و ساختمان‌هایی که دارای فضاهای باز مانند حیاط، بالکن یا حیاط خلوت ویلایی می‌باشند به کار می‌رود. به علت زیبایی، استحکام، قابلیت ساخت برای انواع طول و عرض و ارتفاع و تراکم و مقدار افزایش امنیت، با اقبال عمومی رو به رو شده است. درواقع میلگردهای نوک تیز جوش خورده با تراکمی که دارند به کسی که بخواهد از آن‌ها عبور کند آسیب می‌رسانند و مانع عبور می‌شوند و اینچنین ساختمان شما را امن نگه می‌دارند.

استفاده از حفاظ آهنی درب آکاردئونی برای آپارتمان جهت جلوگیری از سرقت بسیار رایج است. ساختمان‌هایی که از حفاظ پنجره آهنی، حفاظ نرده‌ای و حفاظ درب آپارتمان استفاده می‌کنند با دزدی و سرقت روبرو نمی‌شوند. حفظ مال در نبود ساکنین با کمک سازه‌های امنیتی، شرط عقل است. هیچکس نمی‌خواهد دسترنج یک عمر خود را با سهل انگاری در معرض خطر قرار دهد. حفاظ آکاردئونی یکی از پر طرفدارترین سازه‌های امنیتی بر روی درب ورودی منزل است. این حفاظ بدون اینکه لطمه‌ای به نمای بیرونی یا دکوراسیون فضای داخل بزند، امنیت قابل قبولی را ایجاد می‌کند. نمونه‌هایی از حفاظ آکاردئونی را در ورودی اماکن تجاری و اداری نیز می‌بینید. پارکینگ ساختمان‌های مسکونی، حفاظ پنجره دوجداره و حفاظ درب آپارتمان آکاردئونی ریسک سرقت را کاهش می‌دهند.

نرده حفاظ پنجره یک سازه امنیتی است ولی از داخل و بیرون ساختمان دید دارد. به همین دلیل طراحی‌های متفاوت و متریال متنوعی برای تولید و ساخت حفاظ پنجره به کار می‌رود. قیمت ساخت حفاظ پنجره با توجه به متریال و جنس پروفیل استفاده شده در ساخت حفاظ تعیین می‌شود. حفاظ آهنی، حفاظ پنجره دو جداره، حفاظ پنجره فرفورژه، حفاظ استیل پنجره و حفاظ پنجره آهنی ساده هر کدام با متریال مختلفی کار می‌شود. قیمت هر متر از ساخت حفاظ پنجره، مشخص می‌کند که در نهایت چه مبلغی باید پرداخته شود. استفاده از آهن ضایعاتی برای پایین آوردن هزینه ساخت حفاظ پنجره اصلاً توصیه نمی‌شود. همه سازه‌های امنیتی باید از متریال با کیفیت ساخته شوند تا کارایی بالاتری داشته باشند.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

لینک منبع

قالب وردپرس