پنج شنبه 6ام اردیبهشت 1403

اولین کاروان حجاج غرب کشور وارد فرودگاه کرمانشاه شد

– مجتبی بیاتی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اولین کاروان حجاج ساعت 9 و 30 دقیقه صبح امروز (شنبه دوم شهریور) از جده وارد فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه شدند. به گفته او، امسال یک هزار و 150 نفر از حجاج استان های کرمانشاه، ایلام و همدان از طریق فرودگاه […]

416 Views


– مجتبی بیاتی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اولین کاروان حجاج ساعت 9 و 30 دقیقه صبح امروز (شنبه دوم شهریور) از جده وارد فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه شدند.

به گفته او، امسال یک هزار و 150 نفر از حجاج استان های کرمانشاه، ایلام و همدان از طریق فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی وارد کشور می شوند.

او گفت: عملیات بازگشت حجاج بیت الله الحرام سال 98 استان های کرمانشاه، ایلام و یک کاروان از همدان روزهای دوم تا چهارم شهریور ماه از طریق فرودگاه کرمانشاه انجام می شود.

وی اظهار داشت: یک هزار و 150 حجاج در سه روز توسط پنج پرواز ورودی از طریق فرودگاه کرمانشاه وارد کشور می شوند.

او گفت: به منظور رفاه حال و تسهیل در امر ورود حجاج و تکریم مستقبلین جلسات متعددی با حضور مسئولان فرودگاهی، استانی و نیز دست اندرکاران در عملیات حج برگزار شده و تمامی تلاش ها بر این است که خدمتگزار خوبی برای حجاج باشیم.

بیاتی توصیه توصیه کرد به منظور جلوگیری از ازدحام و رفاه حال حجاج و نیز روان سازی ترافیک حتی الامکان یک خودرو مستقبل در فرودگاه حضور پیدا کند.

فرودگاه کرمانشاه به عنوان فرودگاه مرکز منطقه غرب کشور در سال 1350 تاسیس شد و نقش بسزایی در جابجایی مسافران استان های غربی کشور را دارد.

کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت در مرکزیت استان های کردستان، لرستان، ایلام و همدان قرار دارد.

اکنون 110 پرواز برنامه هفتگی در فرودگاه کرمانشاه انجام می شود.

3033/8066 انتهای پیام
کلید واژه ها: کرمانشاه – فرودگاه – حجاج – استان – کشور – روان – ایلام – همدان – اصفهانی – شهریور – اولین – توصیه – پرواز – شهریور ماه – شنبه – شهید – رفاه – خبرنگار – مسافران – مسئولان – برگزار – برنامه – ترافیک – جمعیت – امروز – ایرنا – خودرو – منطقه – ساعت

لینک منبع

قالب وردپرس