سه شنبه 4ام اردیبهشت 1403

آغاز توزیع میوه‌های تنظیم بازاری/ استقبال سرد مردم

اسدالله کارگر در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه توزیع میوه‌های تنظیم بازاری از امروز آغاز شده است، گفت: استقبال از این عرضه بسیار سرد است. وی با بیان اینکه میوه‌های تنظیم بازاری (سیب درختی و پرتقال) با قیمت هرکیلوگرم ۵,۶۰۰ تومان از سوی اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی در اختیار مغازه داران قرار […]

393 Views



اسدالله کارگر در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه توزیع میوه‌های تنظیم بازاری از امروز آغاز شده است، گفت: استقبال از این عرضه بسیار سرد است.

وی با بیان اینکه میوه‌های تنظیم بازاری (سیب درختی و پرتقال) با قیمت هرکیلوگرم ۵,۶۰۰ تومان از سوی اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی در اختیار مغازه داران قرار می‌گیرد، افزود: مغازه داران باید این میوه‌ها را به قیمت هرکیلوگرم شش هزارتومان به مصرف کننده نهایی عرضه می‌شود.

کارگر ادامه داد: قیمت میوه‌های تنظیم بازاری معمولاً باید کمتر از نرخ بازار باشد اما هم اکنون این روند معکوس است به عبارت دیگر مغازه داران پرتقال را از میدان مرکزی میوه و تره بار کیلویی ۴۰۰۰ تا ۴,۲۰۰ تومان می خرند و می‌توانند به قیمت بالاتر از شش هزارتومان نیز عرضه کنند بنابراین تمایلی به خرید میوه‌های تنظیم بازاری وجود ندارد.

وی تصریح کرد: به همین دلیل ما منتظر تغییر قیمت‌ها و اعلام نرخ‌های جدید تنظیم بازاری هستیم تا این شرایط رفع شود.

لینک منبع

قالب وردپرس